Winnaars Decemberactie 2016

Woensdagavond 11 januari heeft Burgemeester Korteland de trekking van de Decemberactie verricht. Uit maar liefst 4500 ingeleverde enveloppen zijn de volgende winnaars getrokken:

€ 250,-

J. Oort, Polderstraat
Familie Wemmenhove, Kolderveense Bovenboer
Mevrouw Hoorn, Veneweg in Wanneperveen

Na afloop van de bingo werd onder bezielende leiding van presentator Marc-Jan van der Linde de jaarlijkse bingo gehouden. Veel spelers gingen, na afloop van deze gezellige avond, met een mooie prijs naar huis.

Prijzen zijn beschikbaar gesteld door:
Handelsvereniging Nijeveen, Bootsma Design, Jeanie’s Zuivelijs, Loon- en grondverzetbedrijf Altena, Glasgarage Meppel, Kapsalon Ramona Geelkerken, Bouwknegt Rietdekkers, Oosterhuis BV, Schildersbedrijf Zevenhuizen, Jemako, Coop Huisman, Grada Bikes, H. Faber Installatietechniek, Bakkerij Strijker, Cafetaria De Koedijk, Knipschuur Sonja, Spoor Mediation, Slagerij Rijkeboer, Rietdekkersbedrijf René Bouwknegt, Kisjes Slijterijen, Bonbon Atelier A3, Astra Facility, Tuincentrum Bert Visscher, Bloemboetiek Heidi, Kapsalon Lensen Meppel, Aannemingsbedrijf Hopman, Tank Service Station Nijeveen, Kapsalon Berta, Manege Oosterboer Meppel, Beaunette, Cateringbedrijf Jan Busscher, Dorpshuis De Schalle, Klinkhamer Reclame