Marco Engel

Untitled design (10)

Eigenaar van Dynamic No-Break, getrouwd en vader van twee kinderen. Na het afronden van de MTS in Zwolle heeft Marco, met onderbreking van zijn militaire dienstplicht, enkele jaren bij diverse werkgevers gewerkt als tekenaar / werkvoorbereider, servicemonteur en field service-engineer. Vanuit deze laatste functie heeft hij behoorlijk wat kilometers, over de hele wereld, afgelegd. Toch bleek de ondernemingsdrang te winnen. En daar heeft hij uiteindelijk nooit spijt van gehad!

In 2003 heeft hij samen met zijn toenmalige collega, Jurgen Rademakers, Dynamic No-Break BV opgericht. Inmiddels is Marco zelf eigenaar van het bedrijf en is het bedrijf flink gegroeid. Hij heeft een team met enthousiaste en gedreven medewerkers die de opdrachtgevers, die zich door het hele land bevinden, graag van dienst zijn.

Dynamic No-Break is een full service bedrijf voor onderbreking-vrije noodstroom voorzieningen (UPS systemen). Een UPS heeft, kort uitgelegd; een batterij waaruit tijdens een stroomstoring energie wordt geleverd aan kritische verbruikers die niet ‘uit’ mogen. Denk daarbij o.a. aan computers, data-netwerken en verlichting. De klanten zijn MKB-bedrijven, installatiebedrijven, kabelbedrijven, telecombedrijven, ziekenhuizen, banken, verzekeringen enz. Ieder bedrijf of organisatie die schade, in welke vorm dan ook, heeft of kan oplopen door een stroomstoring.

Het is een servicegerichte organisatie dat zoveel mogelijk vanuit het service-oogpunt haar klanten helpt. Anders dan een pure ‘verkoop organisatie’ levert het team meerwaarde om uiteindelijk de betere partner te zijn. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar worden de klanten geholpen door het oplossen van de problemen en storingen. Dit alles met een snelle dienstverlening. ‘Af en toe zwaar maar altijd met een lach.’

Binnen de Handelsvereniging Nijeveen zit Marco in de Dobberpopcommissie. Hij helpt graag bij zoveel mogelijk activiteiten van de Handelsvereniging. ‘Met veel enthousiaste vrijwilligers een evenement opzetten, is iedere keer weer een feestje waar ik graag aan mee doe.’