’t Meuleplein Snack-Plaza & Brasserie

Snack-Plaza & Brasserie Meuleplein is gevestigd aan de Dorpsstraat in het centrum gebied en in de nabijheid van molen de Sterrenberg van het Drentse Nijeveen.

Omdat deze molen in de nabijheid van het Meuleplein staat is gekozen om als thema en huisstijl deze molen te gebruiken. Molen de Sterrenberg komt zowel als naam en logo terug in allerlei details in de zaak.

Snack-Plaza & Brasserie Meuleplein is een moderne cafetaria waar gastvrijheid, ambachtelijke en kwalitatief hoogwaardige producten centraal staan.

Wij bieden een breed assortiment aan frites, snacks, broodjes, menu’s en softijs.
De Brasserie is te herkennen aan een inrichting die bij deze tijd past en is met een ruim assortiment aan speciaalbieren, wijnen, whisky’s een gezellig etablissement waar jong en oud zich thuis voelt.

Een groot deel van onze producten wordt op ambachtelijke wijze geproduceerd en bereid.

Naast ons traditionele cafetaria assortiment bieden wij een ruime keuze aan menu’s met onder andere Schnitzels en huisgemaakte spareribs.
Omdat er steeds meer mensen zijn met een allergie of glutenallergie, bieden wij een ruim assortiment aan glutenvrije producten, zoals; frikandel, kroket, kaassoufflé, bamischijf, frites. Zelfs onze fritessaus, curry en ketchup zijn gluten vrij. Tevens is ons softijs volledig glutenvrij. Mocht u vragen hebben over allergieën, onze medewerkers informeren u er graag over.

Venue Details
Working Hours