Dorpshuis De Schalle

Voor Nijeveen door Nijeveen

De Schalle als bruisend middelpunt voor de inwoners van Nijeveen.
Via deze site kunt u kennis maken met het gebouw en de vele mogelijkheden die de 11 zalen van ons multifunctionele gebouw kunnen bieden.Nagenoeg alle verenigingen en groeperingen uit Nijeveen zijn bij ons te gast voor hun activiteiten en als veelzijdige ontmoetingsplaats, letterlijk en figuurlijk midden in de Nijeveense gemeenschap, is De Schalle niet meer weg te denken. Tevens zit de Historische Vereniging Nijeveen permanent in het dorpshuis. Zeker een bezoek waard!

Loop eens binnen om te zien wat er zich zoal afspeelt binnen onze muren of neem een kijkje op de diverse pagina’s van deze website om u (vooraf) te informeren. Wellicht wordt uw interesse gewekt en ontdekt u nieuwe vormen van in- en ontspanning.

Wij streven ernaar om een culturele, sociale, maar vooral ook gezellige ontmoetingsplek te zijn voor alle inwoners van Nijeveen en de verenigingen en bezoekers die gebruik maken van Dorpshuis De Schalle.

Venue Details