Decemberactie 2015

Net als vorige jaren gaan we de DECEMBERACTIE voeren.

We werken met ENVELOPPEN. Deze zijn direct te herkennen als decemberactie en kunnen gehaald en ingeleverd worden bij:

• Grada Bikes
  • Coop Huisman
  • Tankservicestation Nijeveen
  • Bakkerij Strijker

In deze envelop doet u voor MINIMAAL € 50,00 AAN KASSABONNEN van één of meerdere leden van de Handelsvereniging. Als u deze envelop inlevert, voorzien van uw naam en adres, is het UW LOT geworden in de PRIJSUITREIKING van de DECEMBER ACTIE bij de jaarlijkse BINGO op 13 JANUARI 2016. (de kassabonnen moeten gedateerd zijn binnen de actieperiode december 2015.) BIJ EEN GROTERE AANKOOP hoeft u niet te vragen om meerdere kassabonnen, maar kan de deelnemer u een vervangende bon uitreiken t.b.v. € 50,00. Deze doet u dan in een envelop in plaats van kassabonnen. Voor een aanschaf van € 200,- ontvangt u dus 4 bonnen en kunt u 4 enveloppen inleveren.

WEL EEN VERZOEK, maak van de enveloppen geen hamsterproduct. U kent uw uitgaven in de decembermaand. Als u dat bedrag deelt door 50 weet u hoeveel enveloppen u bij benadering nodig heeft. Ieder lid van de Handelsvereniging is deelnemer, zie ledenlijst.

Wij hopen dat de actie weer een stimulans mag zijn voor u en de deelnemers.

Decemberactie 2015