Winnaars Decemberactie 2019

Woensdagavond 8 januari heeft burgemeester Korteland de trekking van de Decemberactie 2019 verricht. Veel mensen hebben de decemberinkopen weer in Nijeveen gedaan. Geweldig! U steunt hiermee de middenstand in het eigen dorp. Uit de ruim 3500 ingeleverde enveloppen zijn elf winnaars getrokken. Deze winnaars ontvangen waardebonnen te besteden bij Nijeveense ondernemers.

De gelukkigen zijn:
€ 250,- voor Maaike Agtersmit
€ 100,- voor H. de Vries, L. Dijkstra, Commissaris Gaarlandtschool, Marloes ten Wolde, Mevrouw Dorenbos, Yvonne Helder, Joke Kremer, W. van Elven, Marije Timmerman en J. Nijmeijer. Daarnaast zijn er nog een aantal extra prijzen uitgereikt. De winnaars hebben de prijzen inmiddels ontvangen. Van harte gefeliciteerd!

Jaarlijkse bingo groot succes!
Tijdens de trekking van de Decemberactie werd, onder bezielende leiding van presentator Marc-Jan van der Linde, de jaarlijkse bingo gehouden. De belangstelling en het enthousiasme was groot. Veel spelers gingen met mooie prijzen naar huis.

De extra prijzen en prijzen voor de bingo zijn beschikbaar gesteld door:
Handelsvereniging Nijeveen, H. Faber Installatietechniek, COOP, Slagerij Rijkeboer, Beaunette, Kapsalon Berta, Marielle’s Icecream & More, Rietdekkersbedrijf René Bouwknegt, Tuincentrum Bert Visscher, Jeanie’s Zuivelijs, Schildersbedrijf Ger Zevenhuizen, Toyota van der Linde Meppel, Bootsma Design, Bouwknegt Rietdekkers, Veldsink & Faber, Altena Loonbedrijf, Gerard Schulenberg Fotografie, Klompen Dekker, Bakkerij Strijker, Tank Service Station Nijeveen, Tot de kern gekomen, Tineke Knorren Communicatie & Organisatie, Grada Bikes, Spoor Mediation, Anja Bus Tupperware, Ramona’s Hairfashion, Present for Gifts, Tom Knol Dienstverlening, Kindercoach Susanne, Knipschuur Sonja, Dorpshuis De Schalle, Cafetaria/Lunchroom De Koedijk en Kisjes Slijterij.