Decemberactie 2017

De Handelsverenging Nijeveen organiseert ook dit jaar de Decemberactie. Uw kassabonnen die u in december ontvangt bij de deelnemende bedrijven zijn geld waard!

Hoe doet u mee en maakt u kans?

• Verzamel voor € 50,00 aan kassabonnen
  • Doe deze in de decemberactie-enveloppe
  • Lever deze in bij een van de deelnemende bedrijven
  • Uw enveloppe is hiermee een lot voor de Decemberactie-trekking
  • Deze trekking is tijdens de jaarlijkse bingo op 10 januari 2018
  • Er wordt maar liefst € 1250,00 aan prijzengeld uitgekeerd
  • Heel veel succes!

Deelnemende bedrijven:

U herkent de deelnemers aan de Decemberactie-poster op raam/deur en aan de innamedoos op de balie. De enveloppen en reglementen van de Decemberactie 2017 liggen bij de deelnemende bedrijven.

Wij wensen u een fijne, gezellige decembermaand en veel succes met de Decemberactie. Bedankt voor uw deelname!

Handelsvereniging Nijeveen
Namens de werkgroep: Joyce Bouwknegt, Greetje Huisman, Peter van der Linde, Sytze Faber en Marc Jan van der Linde.

Alle informatie nog even op een rijtje

FacebookTwitterGoogle+LinkedInEmail
Decemberactie 2017