Beurs UITNijeveen 7 en 8 maart

Na vijf jaar organiseert de Handelsvereniging Nijeveen voor de tweede keer de beurs UITNijeveen! Dinsdag 7 maart en woensdag 8 maart presenteren meer dan 50 lokale bedrijven zich op het evenemententerrein aan de Nieuweweg in Nijeveen. Het thema is: ‘Ontmoet de ondernemer’.

Het verhaal achter de ondernemer
Tijdens de beurs UITNijeveen ontmoet je de ondernemer en maak je kennis met zijn of haar verhaal achter het bedrijf en de passie voor het bedrijf. Beide dagen ben je van 14.00 tot 21.00 uur van harte welkom om een kijkje te komen nemen, elkaar te ontmoeten en je te laten informeren over (nieuwe) producten en diensten. Natuurlijk zijn er ook voldoende mogelijkheden om elkaar op een gezellige wijze te treffen en worden er verschillende activiteiten georganiseerd.

Bezoek burgemeester Korteland
Dinsdagmiddag 7 maart om 13.30 uur openen de deelnemers gezamenlijk de beurs waarna burgermeester Korteland in de loop van de middag een bezoek brengt aan het evenement. Daar maakt hij door middel van ‘speeddaten’ kennis met de verschillende standhouders. Tot 21.00 uur ben jij ook van harte welkom om de beurs te bezoeken en de ondernemers te ontmoeten.

Netwerken tijdens ondernemersontbijt
De tweede beursdag starten de ondernemers gezamenlijk met het ondernemersontbijt. Hiervoor kan elke standhouder een aantal gasten uitnodigen. Een prachtige gelegenheid om te netwerken en elkaar te ontmoeten. Na dit ontbijt wordt er een lezing gegeven door een fantastische en inspirerende spreker.

Speurtocht scholen
Om 11.00 uur deze ochtend zijn de scholen aan de beurt. De groepen 7 en 8 brengen dan een bezoek. Zij gaan met elkaar een speurtocht houden langs de meer dan vijftig bedrijven. Door middel van vragen en opdrachten wordt kennis gemaakt met de verschillende beroepen, beroepsgroepen en ondernemingen. Deze ochtend komt in plaats van de Bedrijvendag die anders in oktober wordt gehouden.

Materialenmiddag
Voor jong en oud wordt woensdagmiddag 8 maart een grote ‘Materialenmiddag’ georganiseerd. Van 14.00 – 17.00 uur zijn er allerlei machines en materialen te bezichtigen op het buitenterrein. Sommige machines mag je zelfs vanbinnen bekijken. De nadruk deze middag ligt op het thema: Veiligheid. Het belooft een spectaculaire middag te worden die je zeker niet mag missen.

Welkom!
Er valt heel wat te beleven 7 & 8 maart in en om de verwarmde tent aan de Nieuweweg. De leden van de Handelsvereniging Nijeveen hebben met elkaar de schouders eronder gezet, om jullie dit gevarieerde programma aan te kunnen bieden. We verwachten dat iedereen volop ervaringen op kan doen, leuke ondernemers kan ontmoeten en op een mooie manier kennis kan maken met ondernemend Nijeveen. Je bent van harte welkom. We ontmoeten je graag!

Volg ons op Facebook @UITNijeveen, Twitter @UITNijeveen of Instagram – Handelsvereniging Nijeveen

FacebookTwitterGoogle+LinkedInEmail